mandag 29. august 2016

Capoeira - visning og åpen trening

Mandag 29. august, kl. 18.00 - 20.00
Sted: parken ved Rådhuset, Ås sentrum

Ås Capoeira viser hva de holder på med, og inviterer til påfølgende åpen, lavterskel trening. Ta på klær du kan bevege deg lett i.

Capoeira er en kampsport utviklet av de afrikanske slavene som ble brakt til Brasil på 1500-tallet. Campoeira kombinerer elementer fra dans, musikk og akrobatikk. Treningen utvikler styrke, balanse og kontroll mens du nyter av den gode energien fra gruppa og musikken.

Ås Capoeira består stort sett av nybegynnere i varierende alder og med forskjellig bakgrunn. Aurelio,(deres professor), kommer en gang i uka fra Oslo. Aurelio har mange års erfaring med Capoeira. treningene foregår på Brønneru/Rustad skole.

Ås Capoeira er en del av den eldste og største Capoeira-gruppa i Norge - Grupo União na Copieira (GUC). I tillegg til Norge er det grupper  Brasil, Canada og Portugal.

Les mer om Ås Capoeira her - eller se bilder her.

Kontakt: aas.capoeira.info@gmail.com - Facebook: Ås Capoeira

5 kommentarer:

  1. Har du brug for finansieringshjælp til personlige eller erhvervsmæssige formål? Vi har i øjeblikket overtures for små virksomheder lån, kommercielle lån, byggelån, fast ejendom finansiering, auto lån, personlige lån, home equity lån e.t.c bare kontakte os i dag via email: Elijahloanfirm@outlook.com

    SvarSlett
  2. Hei damer og herrer
    Har du stort behov for økonomisk forsterkning (Lån)?
    Mange mennesker står overfor utidige økonomiske utfordringer, og de fleste av dem er ikke i stand til å få aksjelån fra sine lokale banker eller andre finansinstitusjoner på grunn av høy rente, utilstrekkelig sikkerhet, gjeld / inntekt forhold, lav kredittscore eller andre årsaker.

    Hvis du har behov for et presserende lån, vil jeg råde deg til å kontakte selskapet mitt, så kan vi hjelpe deg med et lån.
    Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån, pantelån og mange andre), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, sikrede og usikrede lån, og du kan også låne opptil 20 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

    For mer informasjon om vårt lånetilbud; her er vår kontaktinformasjon.
    Kontakt e-post: novicapfinancialservices@gmail.com
    Kontaktnummer: +31642117819 (WhatsApp)

    Ingen flere ventetider eller stressende bankbesøk. Tjenesten vår er tilgjengelig 24/7 - du kan få et lån og fullføre transaksjonene dine når og hvor du trenger det.

    SvarSlett
  3. Jeg er så glad for, at jeg fik et lån fra en långiver, der hjælper mig med mit lån. Det var utroligt, hvordan jeg fik et lån på $ 50.000. Jeg prøvede en anden service, men jeg kunne aldrig få et lån fra denne service. Nogle af dem vil bede mig om at udfylde mange dokumenter, og i slutningen af dagen ender det ikke godt. men jeg er glad, efter at have mødt med (Global Provission Credit) var jeg i stand til at få mit lån på $ 50.000,00, nu klarer min forretning sig godt, og jeg vil fortælle dig alt dette i dag, fordi det er hurtigt og 100% er. pålidelig. Nu betaler jeg det lån tilbage, jeg fik fra virksomheden (Global Provission Credit). Kontakt dem og spild ikke tid med disse långivere: mail {globalprovissioncompany@gmail.com} ELLER Whatsapp: +380660376104

    SvarSlett
  4. Har du brug for et ægte lån for at afvikle dine regninger og opstart

    forretning? Kontakt os nu med dine oplysninger for at få et godt

    Lån til en lav rente på 3% pr. Årlig e-mail til os:

    Har du brug for personlig økonomi?

    Business Cash Finance?

    Usikret finansiering

    Hurtig og enkel finansiering?

    Hurtig ansøgningsproces?

    Finansiere. De leverede tjenester inkluderer,

    * Finansiering af gældskonsolidering

    * Business Finance Services

    * Personal Finance Services Hjælp

    Skriv venligst tilbage, hvis du er interesseret i vores rentesats EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
    Ring eller tilføj os på hvad der er App + 91-7428831341

    SvarSlett
  5. ÆGTE BANKGARANTI (BG) OG STANDBY KREDITBREV (SBLC) TIL KØB / LEJNING
    TIL DE BEDSTE PRISER TILGÆNGELIGE

    Jeg er direkte til en udbyder, der for nylig har udstedt bankinstrumenter til et par af mine kunder, udbyderen er 100% checkbar, du kan gøre din due diligence på dem. Jeg kender personligt udbyderen.


    Vi tilbyder certificerede og verificerbare bankinstrumenter via Swift Transmission fra en ægte leverandør
    af optagelse af tidsbundne transaktioner.

    TIL LEJNING AF BG / SBLC
    MINIMUM ANSIGTSVÆRDI FOR BG / SBLC = EUR / USD 1 mio
    LEJNINGSGIFT = 4% + 2%

    TIL KØB AF FRISK CUT BG / SBLC
    PRIS = 32% + 2%
    MINIMUM ANSIGTSVÆRDI FOR BG / SBLC = EUR / USD 1 mio

    Vores BG / SBLC-finansiering kan hjælpe dig med at få dit projekt finansieret, lånefinansiering ved at give dig årligt. RWA klar til at lukke leasing med enhver interesseret kunde om få bankdage

    Navn: Scott james

    E-mail: inquiry.worldwideloanfirm0@gmail.com

    SvarSlett